Czytnik gadżetem dekady? Konkurs producenta groszków. 300 Kindle Paperwhite 3 do wygrania

Dziś, czekając na tramwaj zobaczyłem plakat akcji promocyjnej, w której w można wygrać gadżety dekady. Jednym z nich jest… czytnik e-booków.

Fragment plakatu przedstawiającego czytnik jako gadżet dekady

Okazją do akcji promocyjnej jest jubileusz pięćdziesięciolecia marki groszków, co to dwie kalorie maję i dużo szczęścia dają. Na plakacie można zobaczyć gadżety poszczególnych dekad:

  • lata 70-te – okulary,
  • lata 80-te – aparaty Polaroid,
  • lata 90-te – zegarki Casio,
  • I dekada XXI w. – konsole,
  • II dekada XXI w. – czytniki e-booków.
Plakat akcji promującą 50-lecie marki groszków

Poniżej film trzydziestosekundowy film z serii Dekady świeżości odcinek 5, w którym pojawia się czytnik e-booków

Film z akcji promocyjnej Dekady świeżości odcinek 5

Co ciekawe odnoszę wrażenie, że czytnik w reklamie ma ekran zrównany z ramką obudowy, a zatem byłby to Kindle Paperwhite 4. Dolna ramka została zaklejona taśmą, zapewne w celu ukrycia napisu Kindle ze względów prawnych.

By wygrać jeden z gadżetów, należy kupić groszki, zabrać paragon, zarejestrować się na stronie akcji, podając swoje dane (imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu), datę i numer paragonu oraz wrzucić jego skan. Zgłoszenia można przesyłać do 15 grudnia 2019 r.

Nagrody są przydzielane losowo, więc nie ma pewności, że, jeśli trafi się cokolwiek, będzie to akurat czytnik e-booków.

Czytnik Kindle Paperwhite 3 z 4 GB pamięci zaliczył swoją premierę w 2015 r.

Do wygrania jest 300 czytników Kindle Paperwhite 3, który w tym roku w ofercie Amazonu został zastąpiony przez wodoodporny Kindle Paperwhite 4.

Zastanawiam się, czym kierowali się „pijarowcy” wybierając czytnik na „gadżet dekady”? Może smartfon wydał się zbyt oklepany albo wyszło im, że groszki są popularne wśród aktywnych czytelników.

Nie zależnie od tego mnie cieszy ten „e-czytelniczy” akcent w akcji promocyjnej z okazji pięćdziesięciolecia marki groszków i stanowi wyraz szerszego przenikania idei e-czytelnictwa do kultury masowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz