Nasze produkty opracowywane są z myślą o dostarczeniu użytkownikom unikalnych wrażeń podczas e-czytania. Ich wysoka jakość jest naszym priorytetem i jedną z podstawowych zasad, którymi kieruje się nasza firma.
Cytat z podręcznika do "pijaru"? - nie, to początek newsa, w którym producent czytnika Pocketbook informuje o problemach z baterią. Na czym te problemy miałyby polegać? – tego z newsa się nie dowiemy. Jak wynika z relacji niektórych użytkowników forum.eksiazki.org, bateria zwiększyła swoją objętość, powodując odkształcanie tylnej części obudowy. Według rzecznika firmy PocketBook przytoczonej na stronie lesen.net wada baterii nie wiąże się z niebezpieczeństwem dla użytkownika.
By zweryfikować, czy problem dotyczy naszego czytnika należy wejść na tę stronę i wpisać numer seryjny urządzenia. Według relacji na niemieckim lesen.net dotknięty wadą fabryczną czytnik można wysłać do serwisu firmy PocketBook bezpłatnie i w ciągu dwóch tygodni otrzymać nowy czytnik lub stary z wymienioną baterią.
Gdy nasz czytnik zostanie zweryfikowany jako dotknięty tym problemem, zostaniemy poinformowani o dalszym trybie postępowania.
Czy komuś z Was przytrafił się opisany tu problem z baterią. Jak wyglądała obsługa ze strony producenta i sprzedawcy urządzenia?
Zacząłem cytem, to skończę cytatem ze wspomnianego newsa niosącego hiobową wieść o problemie z baterią.
Drodzy Użytkownicy, Wasze zaufanie jest ogromną wartością dla naszej firmy! Dziękujemy za nie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz